mööööglar

har sovit med alfred 4 nätter och umgåtts med homon mellan nätterna också. så därför prioriterade jag inte bloggen liksom. Men nu är det skola och det betyder att han måste plugga galet.
Igår puttade jag ner honom från studsmattan. han fastnade med benet mellan fjädrarna och ramla bakåt med resten av kroppen. sen hängde han där liksom. hehe, han förtjänade det. men fick lite skuldkänslor.
hade tänkt att jag skulle beställa en justin bieber t-shirt. gillar justin. även fast det är fjortisstämpel direkt. men det är okej. nåväl. hittade inte den snygga som jag hade sett en annan gång, så då blire inget med det.
nu har jag letar föör länge efter bilden jag såg på tishan. skit i den nu.
hejhejhej hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0