knowing too much can get you hurt

har precis fönat håret och pratat lite med alfen. han har studenskiva i morgon. jag kan inte förstå att han bara slutar. jag kommer nog aldrig ta studenten. tror inte det iaf. aja, det betyder att jag kommer få vänta till söndag, om ens då, att träffa honom. det är lite hard måste jag säga. men jag har bestämt att sluta med mitt deppande. måste ju det, det funkar inte. jag pajar mig själv för fan.
vill istället gråta av lycka lite mer. typ som när han kom in i rummet sent en kväll och viskade julia så jag vaknade och insåg att affe hade kommit hem till mig för att sova här. det var lycka mina vänner. önskar att jag alltid fick vara så glad.
här har ni henne. tjutungen i nyfönat hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0