HJÄLP!

fick en liten idé. Men vet inte om jag kommer orka det. Funderade på att starta en till blogg. Då är det meningen att jag ska träna mycket och sånt och ha finfin kropp och må prima nästa sommar. Därav namnet-beach2011. Skulle ju inte hinna till den hära sommarn liksom. nu vill ja gärna att ni kommenterar och säger om jag ska ellet inte. gör det bara ! (känner ju er, ni kommer inte kommentera. men gör ni inte det så är ni feta losers allihopa!)
(haha affe trodde den här bilden var från grekland och att jag höll i en kokosnöt hahahah)
det var så nära jag kunde komma nakenbilder på mig. men är det inte tid för förändring?

Kommentarer
Postat av: Ellinor

DU HAR EN FIN SNOPP var jag nära på att skriva ! HAHAHAHA xD DU HAR EN FIN KROPP REDAN JULIA !!! :D <3



Älskar dig <3

2010-05-03 @ 21:24:24
URL: http://ellilicious.devote.se
Postat av: Simon

Do it! så kanske det får upp min motivation också ;)



ooch så kan vi ta oss an Göteborgsvarvet 2011 med!

2010-05-03 @ 23:31:22
URL: http://simonyounan.blogg.se/
Postat av: snuskhummern!!

kör en ny blogg:) med mycket sånna därna snuskbilder (AA) så man kan följa resultatet ;)

2010-05-04 @ 16:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0