från en annan vinkel

sitter nere på min fräcka stol istället för i sängen. Tittar ut lite och ser de långa träden. Jag har aldrig sett att det ser ut såhär där ute när man kollar nerifrån. Det lyser lite sol på dom. Man kan se att det är kvällssol för såhär ser inte vanligt solljus ut. Det ser lite kallt ut men det ser ut som det perfekta ljuset för att sitta med en för stor tröja, slitna halvlånga jeansshorts, barfota i sanden. Din älskling sitter bredvid och så lutar man huvudet mot hans axel och kollar ut på det oändliga havet. Åh va mysigt. Så ser det ut där ute. Jag blir glad av det. Ska nog duscha nu för jag tror att alfred är på ingång snart.
grekland ♥

Kommentarer
Postat av: amandajaaaaakobssonen

Jag kommer och äter kladdkaka med dig nu! <3<3

2010-05-01 @ 21:21:31
Postat av: Julia

hahah ja gör det för all del !!

2010-05-02 @ 10:08:34
URL: http://heeltgalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0