läggav

jag sitter i affes soffa och väntar på att han ska vakna. Datorn fläktar på som fan ibland så jag känner mig så dum som satte igång den när han sover. han ser iofs ut att sova gott.

Sofia fick med mig och simone till förfest hoa Juan igår. Det vart ju chill för oss tre såklart, vi spanade mest in alla pinsamma och var glada att det inte va vi. eller iaf jag. fast nae seriöst, sådär blir jag inte ens när jag är lite onykter. vissa ville jag bara putta ner från bordet när dom ståg där uppe och trodde dom va strippor eller nått. överdrivet. ville dom få alla dom där grabbarna i säng eller vad var det frågan om? Nu syftar jag på dom jag inte känner, som jag aldrig har träffat innan. Julia och Tess var söta som vanligt :)
btw. alla rökte där inne (aa äckligt som fan men jag hade ju tyvärr inte makten där) så jag tänkte att mina kläder luktade rök nu - det gjorde dom inte. Mitt hår kanske - nae det luktade snus? förstår inte. Har affe smetat snus i det inatt..?

NU ska jag ta och hetsa av mig lite och vänta på min söta gosse.

hehe, jag tror att affe ville döda någon när denna bild togs. ser ni inte hur farlig han ser ut ?


Kommentarer
Postat av: juliatember

dt var ju tur det haha :)

2010-03-20 @ 14:06:56
URL: http://juliatember.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Tur som fan att man inte var där då ;) FYFAN

2010-03-21 @ 09:45:00
URL: http://lovisahc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0