jocke, hund och sånt

AMEN FÖRLÅT
jag har haft bättre saker för mig än att blogga dessa dagar. Ska hitta en sladd och lägga in bilder från mobilen till datorn snart så ska ni få se lite av mitt liv. Spännande huh?
Just nu sitter jag i min stol och framför mig ligger jocke i min säng och vovven är på honom och det förstår jag. Jag känner igen mig i vovvens roll. det dära att jocke retas sönder och sen skyddar sig och garvar sönder när man till slut inte klarar mer och dampar sönder. Så brukar det iaf ALLTID vara när vi åker lång i en bil tillsammans.
Nu ska jag finna lite krubb som jag kan mata mig med :)
bytheway! älskar min alfred
igår fyllde vi två månader. Roligt med pojkvän, då får man fylla år så mycket hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0