höll på att glömma!

När jag kom hem var världens sötaste mormor här och städa hela huset som hon väldigt ofta gör måste jag säga. Hon hade vikt mina kläder som låg lite överallt till två fina högar på min bäddade säng. Tack mormor! Innan hon skulle åka tänkte hon vara snäll och gå ut med Iris. Hon kom tillbaka efter några minuter och sa att hon hade halkat och att hon blödde massor. Så jag fick springa ut snabbt och plåstra om henne. Hon hade skrapat upp näsan stackaren. Den hade redan blivit blå, så den blir nog fin imorgon skulle jag tro. Knäna och handlederna var också blåa. HUJEDAMIG

Kommentarer
Postat av: Elli

ajdå ! Hoppas hon mår bra <3

2010-03-17 @ 12:17:36
URL: http://ellilicious.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0