HATAR

jag borde gjort min läxa. verkligen. men jag har verkligen så lite lust till det. ligger och lyssnar fray och lifehouse. dom är det bästa som finns när inte affe är med mig. Affe var här och myste lite förut. Vi tog lite söndagsbastande och hade lite fighter. Tacklas. det är något han är bra på.
jag har sån där äcklig klump i mig nu. Jag vill bara sova(för stor säng för att sova ensam i). kanske gråta. fast ne det vill jag inte, det är för tungt. man blir helt störd av det eller ? jag funderar verkligen hårt på att inte gå till skolan i morgon. vill inte. jag vill v.e.r.k.l.i.g.e.n. inte. fan.
ps. det är inget "problem" egentligen, så ni behöver inte tro att det har hänt något med mig och alf som vissa gjorde. kan inte förklara detta, inte när jag inte vet vilka som läser..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0