hänger i stora redaktionen

1. NACKEN DÖDAR MIG! 
jag som inte skulle klaga asså... men nu har jag fått det berättat att det är det knasiga vädret som påverkar nacken. Det blir såhär när det går snabbt från varmt till kallt. Snö till sol och allt va det nu är. Vore lite bättre om det bara kunde bli varmt nu så jag slapp verken helt och hållet. 
2. Jag sitter i skolan fast att jag har slutat. hehehe. Amen bussen går ju om en kvart liksom så varför inte slänga iväg ett inlägg. 
3. Satt och pillade lite på en header förut eftersom jag kom på att det är ju photoshop och sånt jag håller på med i skolan så borde jag väl klara lite själv. Vet inte om jag gillar den iaf. Plus att jag hade inget stort utbud av bilder på mig här i skolan. AJAAAAA får se hur det blir med den saken.
självklart är bilden för stor för att lägga in på bloggen.... ni får en bild på självaste francuis truffaut - franska filmregissör som jag just jobbat om. coooool

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0