skräckscenario!

alltså ni vet hur det kan vara att ha en låt på huvet. det vet alla. men imorse hade jag ett ord på huvet, helt sjukt. gick runt och tänkte skräckscenario..... skräckscenario...........................skräckscenario..SKRÄCKSCENARIO.
varför ? alltså vilket ord med, herreguu. så kan det gå
kanske har det något med min dröm att göra förresten. skulle kunna säga att det var ett skräckscenario. Jag var på facetten och hälsade på vänner. sen skulle dom ha lektion och så kom ngn  gubbe som var lärare och sa att jag skulle gå. han började följa mig till dörren eller något. sen börja vi bråka och jag ville gå på toa innan, det fick jag. så var det toaletter där man hade en påse i som man knöt och slängde när man var klar. jag kissade där inne på toan. och så går han förbi och backar tillbaka för att kolla in. damp fick jag på honom och tog min kisspåse och sprang efter gubben och sen kasta kisspåsen på honom, mahaa! sen gick jag hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0