juni den tredje

bloggar inte allt för mycket känner jag. funderar på att sluta. hänger ju ändå inte inne på sommarn och så. men ändå. jag gillar bloggen. aja sitter i skolan nu och försöker göra klar det sista som ska va klart. Lovisa och jag köpte 2 kg jordubbar igår, gjorde en bit av en film som vi ska fixa ihop hehe. sen kilade vi till lovisa dit robin kom med vi kollade film och spelade kort. jag vann 40 spänn på chicago, yeah! har aldrig kört det förr, hur kung? nu skiter jag allt jag kan på flash, för jag suger. har endast tid med detta för jag väntar på hjälp av min flashkunniga lärare

Kommentarer
Postat av: andrea

STOPP OCH JÄTTEBELÄGG. inte får du sluta blogga heller mupp........

2010-06-03 @ 20:47:23
Postat av: Lovisa

SÄGERT!

2010-06-04 @ 10:46:13
URL: http://lovisahc.blogg.se/
Postat av: Simon

Svar:

Let's do it! Om vi båda köper den kommer folk tro att vi är typ tvillingar, hahaha :D

Men då får du vara den onda tvillingen för du passar bättre som det. ;)



btw. så har jag redan bestämt att du inte ska sluta blogga så det går tyvärr inte att lägga ner den! Sorry...

2010-06-07 @ 01:04:03
URL: http://simonyounan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0