behöver en bit åtvid kompisar mamma alfred storebror+flicka - skoj

alltså det är lååångtråkigt här. är så ensam. jocke är ju inte med hit eftersom han är i spanien. han som är min trogne lekkamrat och slagpåse. plantera ute i skogen var endast tråkigt och jobbigt. allt jobb jag har gjort har varit pissjobb. jag behöver något skoj nu. jag har redan planerat vad jag ska göra i morgon. eftersom jag har läst alla blogginlägg jag hade på bloglovin, ca 200, och inte har något att göra nu så kan jag sova tidigt. ska sedan gå upp tidigt och börja jobba kl 8. jag ska klippa gräset här och i en annan stuga. och rensa jordgubbslandet. kanske kan laga lite mat också. då borde jag väl få ihop till 5 timmar minst ?
skitkul blogg.. haleluhja. nu ska jag kissa och borsta håret. hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0