dagen D

hemma igen. all denna mellanlandning alltså. men jag gillare. men kära läsare, jag har en spännande historia för er idag. igår vare så att alfred och jag badade nere vid hans brygga. asmysigt, soft, chill, grymt, skönt och allt sånt. efter vi badat klart lekte han med sin kusin som var på bryggan på andra sidan vattnet (15 meter bort typ). kusin sköt fotboll till affe och om den hamnade i vattnet skulle alfred bli tvungen att hoppa i. jaa första gången fick han hoppa, andra slapp han och tredje och sista fick han hoppa i igen. denna gång när han skulle klättra upp från bryggan skulle han ta en jädra sats och sparkade till med foten under bryggan. ackack, så skulle han inte gjort. han började åma sig och svära över hur ont han fick. så han simmade runt till stenarna för att ta sig upp istället. och fortsatte att låta, vilket jag tyckte var lite ovanligt för att vara alfred. när han klättrat upp på bryggan ser jag RAKT IN I ALFREDS FOT. obehaglig men rätt cool syn måste jag säga. ett stort sår hade han skurit upp alltså. vi fick åka till akuten och sy. tyvärr vågade jag inte fråga affe om jag fick ta kort på det, och affe vågade inte fråga om jag kunde ta kort på det för han kände att det var lite töntigt. så det kan gå. men här får ni iaf några bilder
happyface för han fick leka rullulla
mindre happy.
okej det här tar emot, men jag måste säga det
härmed överlämnar jag min trogna och vackra titel Krigarn till dig Alfred Erik Gunnarsson.
love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0