snälla jag vill ha dom

okej det va kul igår. men fan för den okänsliga människa som tog över 1000kr och allt jag hade i fickorna av mig.. jag är faktiskt riktigt ledsen ju. snälla ge tillbaka dom!
Jag vet ju faktiskt inte var jag blev av med dom men om det var hos fille, vilket jag inte tror och hoppas, så betyder det ju att någon jag känner bra och jag trodde jag kunde lita på har tagit dom. Var det hos Sebbe, vilket är rätt troligt, så är det som det är. Kände inte så många där så dom bryr sig väl inte ett skit om att jag sitter hemma och deppar..
hej då
förresten skulle jag kunna köpa mycket bättre kamera om jag hade haft kvar pengarna :( helvete..
så ledsen är jag, och lite till !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0