mamsen (L)

mamma: ska du ha nån gröt?
julia: aaaa, lite
mamma: kanel? socker?
julia: lite och lite
mamma: mjölk ska du ha va?
julia: aa

mamma ställer gröten framför mig och jag klämmer fram dagens osmarta kommentar
julia: du är ju som en jävla morsa till mig!
kom på mig själv väldigt snabbt. käkade upp gröten och gick iväg till rummet och mumlade. blev arg för jag mumlade och sa åt mig med så omumlig röst som möjligt att sluta mumla.
cptjej på en fräsch toa i skolan. hur rock är inte det då ? haha ni tänker: det är där hon hänger på rasterna när hon inte har några kompisar alltså"
haha man skulle kunna tro det. men riktigt så illa är det inte :)
ps. tappade min mobil minst 5 gånger i skolan igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0