kvällskvistinlägg

jag har hittat massor (3) rivsår, eller bara typ hål haha, i min arm från affes katter. Eller iaf den lille sprattelvinkeln bettan! Aja jag är glad ändå.
jag har gosat in mig i halsduk hela dagen - ååh så skönt! och så berättade affe för mig att jag kunde göra så med ögat som jag trodde alla andra kunde förutom jag, men jag kunde ju!! wow. Jag passade på att lära Alfen hur man gjorde också. yeah. aa ni ser ju vilken bild det är, shit så ful!

och jag gjorde nyss lite småfix på JJs blogg. Det får bli som det blir. Hon gav mig två för små bilder, vad gör man ? joo man sätter ihop dom. aja, får se hur glad hon blir för den. Får säkert göra om den i morron.
nu: paradise hotel, ta ett snack med alf och sova !

Kommentarer
Postat av: jj

jag blev jätte nöjd :D bara små justeringar sen booom :D

2010-01-13 @ 12:52:38
URL: http://juliafridajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0