jönköping

mahaa
hittade väldigt mycket bilder från min bilddagbok förut så nu kommer ni kunna få mycket fina bilder framöver. Nu tänkte jag bara visa vad jag hade skrivit den 30e mars 2008 då jag inte hade en aning om att jag skulle flytta till jönköping och ännu mindre kunde jag ana att jag skulle sitta i sofiakyrkan (bild) och filma med två underbara tjejer.
inte heller kunde jag tro att jag skulle gå i skola bara en 100 meter eller nått ifrån munksjöbron. Och att jag skulle trippa över bron under en idrottslektion med Julia och Emelie♥
OBSERVERA: "yeey, asså jönköping är staden man ska bo i"

då hade jag ingen aning

Kommentarer
Postat av: Hanna Helt

:@ :(

2010-01-10 @ 20:57:22
URL: http://hannahelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0