jag hoppas ni tar hand om mig (ronja hägge och alla andra ljunkare)

Åkte in till linköping och bowlade med Ida Ronja och Andrea igår. Jag vann inte, men det var kul så jag är glad ändå. Bilder ska ni få se när jag orkar lägga in dom. Nu fixar jag mig lite för jag ska iväg till min kära stad Jönköping, som inte kommer vara min stad så länge till. Usch, det är ju sorgligt. Jag har ont i magen. jätteont i magen. Jag ska iaf åka ner till tranås och möta upp affe snart så får han hänga med.
jag är skraj som in i bomben !!!
hej då

Kommentarer
Postat av: Evelina

jaa, vi vet inte , får se hur de blir när vi kommer tillbaka till skolan igen :)

2010-01-06 @ 12:48:06
URL: http://ewys.devote.se
Postat av: Anonym

ska du börja på ljunkan ?

2010-01-07 @ 19:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0