frente carne ?

Hej jag sitter i skolan och har datakunskap. Jag har skrivit ett CV och var först klar - grattis ! "Nu kan du få leka lite" sa min lärare. Så jag tänkte på er mina kära läsare, ni kanske undrar var jag håller hus liksom. Jag slutar om 2 timmar och 40 minuter då ska jag till Åtvidaberg och troligtvis till Facetten - wow! Får se om min söta pöjk är snabb på matteprovet så jag slipper sitta och häcka där. Eller så hoppas jag ännu mer på att mina vänner inte har lektion så dom kan underhålla mig. Ne nu orkar ni inte läsa mer. Man va tvungen att ha med en bild i sitt CV. Hoppas jag får något jobb. Affe borde vara stolt pojkvän

Kommentarer
Postat av: JJ

fyfan vad fin. du kommer få hur många jobb som helst. oooooor not :D

2010-01-30 @ 22:02:30
URL: http://juliafridajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0