benet bakom huvudet kära vänner

ojoj vilken morron. Så jävla rock!
Jag vaknade helt utvilad kl 11. Gick upp och började städa mitt rum. Dammsög rummet, kom längre och längre utanför rummet. Slutade med att jag damsög halva huset skulle ja tro. Och jag var nöjd. På bra humör, städhumör till tusen. Städa klart. Åt frukost och kollade slutet på i en annan del av köping. Duschade. happy tjej.

Nu har jag dock ett litet problem. Läser bloggar och fönar håret. Handduken åker ner heeela tiden. äckligt störande. jag lyckas få den att fastna ibland. men efter 5 minuter åker den ner igen..

Kommentarer
Postat av: jj

Julia... vad gör du?

2010-01-17 @ 16:17:08
URL: http://juliafridajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0