4 ÅR OCH KRIMINELL

känns asskönt att min lillebror som numera inte är min lillebror (har dock aldrig varit heller) är kriminell. Mamma och jag skulle flytta hans saker från rummet. Vips så hittade mamma min nödladdare som jag tidigare hade i min jackficka och trodde jag hade blivit av med på nyår. Sen kom mina nycklar fram, som jag också hade i jackfickan och trodde jag blev av med på nyår. Då börjar man ju undra om har har tagit mina pengar. Hittade dom inte. Imorse kom mamma in med två 500lappar och sa att hon hade hittat dom. Satans unge! Kollade i hans spargris också, där låg minsann min "solpeng" som bara funkar till solariumsaker. Jag vågar inte bo hemma längre asså..

anywaaay, jag är glad att jag har fått tillbaka mina pengar. Och jag är glad att jag slipper tänka onda tankar om alla som var runt mig på nyår.
vi tar om det hela!
gott nytt år vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0