LOV och sådär !

Nu ska jag njuta av mitt lov. Jajemen. Har precis sagt adjö till alfred. Hej då min vän. Man vet inte när vi ses igen liksom. Kanske massor dagar och då kanske jag tuppar av på köpet. Men det är smällar man får ta. JÖ.
Hörrni! tycker ni inte lite vår skulle sitta fint va? det kan vi ju inte få än, det vet ju ni också. Så då får vi hitta på något annat. hmmmmmmmm..... en kul sak som man kan göra. Men det hänger på er nu alltså. Kommentera något som jag ska göra så är det möjligt att jag filmar och lägger ut det på min blogg. Har en känsla av att jag inte kommer få några kommentarer på det här hehe. Aja kör hårt! Så låter vi Fille och Vegga stå för bilden bara för den är så jälla go :)
VIS festivalen 07
fina tider

Kommentarer
Postat av: amandajakbobson

Filma närdu simmar!!! Så får vi se om du kvalar in till os! :DD::D:D:D:d:D:D::D:D

2010-02-19 @ 22:19:31
URL: http://amandajakobsson.blogg.se/
Postat av: Fille

oerhört vacker bild:L saknart!

2010-02-20 @ 15:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0