intepepp

Jag lyssnar sönder min fray&lifehouse lista.
Ida och jag tog sparken (märks att man bor i en gullig by) ner till willys och inhandlade godis åt henne. Åkte tillbaka och kollade lite film och melrose place. Vi fick ett litet deppfall och vart ledsna. Kanske jag lite mindre, kanske Ida lite mer. Men det är inget vi ska prata om.
Men just därför vill jag ringa min pojke. Kollar desperat på mobilen hela tiden ifall han har svarat på mitt "är du vaken"-sms, men det har han inte, så jag vågar inte ringa. Han kanske blir arg/sur/bitter/tjurig på mig. Jag vill inte ta risken.
försöker visa mitt hår lite också. Bilden gör inte färgen så rättvis. Det är rött och jag gillare.
Jag har fått en större böld på magen. Från och med NU, nyttigare käk. (Glassen i frysen får ätas upp)

Kommentarer
Postat av: Lisa

fint håret blev din körv!! Är du nöjd? :)

2010-02-25 @ 20:41:01
Postat av: julia

tack fisen! Japp det är jag minsann :)

2010-02-28 @ 17:32:23
URL: http://heeltgalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0