hostar sönder

och jag känner att en äcklig förkylning är påväg. fuck off. inte nu! men jag har mina aningar varför :
1. Jag kollade på bandy och jag tror aldrig jag har frysit så mycket om mina fötter. Måste gå in mina andra dojer för jag dör i converse nu. Btw grattis till allsvenskan åbk. alltid sköj med sånt
2. Ida jagade mig och jag fick såklart pisspanik och sprang för livet i denna kyliga afton.
3. När vi skulle gå hem var det tydligen -22.
4. När jag skulle hitta zyx som skulle få reparera halsen lite till natten så var dom inte kvar på samma ställe som dom varit de senaste veckaorna.............
Lyssnade precis på lifehouse - you and me när gavin deraw var med. Trodde att det kunde bli asbra, men jag vart inte så nöjd alltså.
gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0