tack

okej hej du anonyma. vågar du inte stå för det där? lite fegisvarning tycker jag. men men till saken. Nej, jag känner inte alla, t.ex. inte den första men det framgick nog i inlägget också. Eric och Anton känner jag väl lite mer halvt, men vi går ju i skolan tillsammans. det är ju absolut inte som att jag tycker om dessa grabbar mer än som kompisar och jag tror inte Affe tar illa upp på något sätt, det är ju även kompisar till honom. Men jag skulle tycka det va jobbigt om det var tvärt om men det är väl antagligen för att han gjorde slut med mig och inte jag med honom.
Om han tycker det är jobbigt skulle han nog inte sagt att det var en kul grej och isf kan han berätta det för mig eller helt enkelt sluta läsa.
men jäkla anonym du får mig att få skuldkänslor fast jag inte ens har gjort något fel! Alfred vet att det inte finns någon av dom här som jag tycker om som jag tycker om honom.
nu har du pajat min kväll dumskalle..
nu vart det här en stor grej här på bloggen helet plötsligt, men jag hatar sånt här och jag måste få försvara mig.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

kul att människan kan stava till provocera med...

2010-12-15 @ 18:31:33
URL: http://lovisahc.blogg.se/
Postat av: julia

haha, tänkte samma!

2010-12-15 @ 19:11:31
URL: http://heeltgalet.blogg.se/
Postat av: andrea

att inte stå för vad man själv säger och sen anklaga dig för att provocera affe? vafan vet den här personen om dig egentligen? förmodligen ingenting. sjukt fittig person.

2010-12-15 @ 19:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0