killar jag gillar 17

egentligen borde det varit jonis för han var bäst igår. nattade mig och sen gick iväg när jag låg nerbäddad och med eva och adam på tvn.
Men måste ändå bli Hägge den 17e. Han bjöd mig på paketrace hos honom.Så jag hängde hos honom igår. Jag vann mitt lasersvärd, men det är en annan historia.
Hägge är en trogen kamrat sedan fyran femman någon gång. Natta var ihop med hägge, tess med ante och jag med lillmidan. Det va så det startade. Sen har vi hängt ihop sen dess, lyckan var när Hägge skickade sms till mig när jag hade idrott och skrev "vi ska gå i samma klass!". Då gick vi sjuan och åttan ihop, sen flyttade han.. Han var medlem i gänget som jag snackade om. Himla kul. Han är förresten den hårigaste människan jag vet! och nu har han skägg med - RAKA!
Men kommer alltid va vän med honom tror jag. hoppas jag. måste jag.
god jul
hårigt ben VS slaget ben

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0