killar jag gillar 16

nu min älsklingspojke jonis. Han är så jäklans bra och askul.
Första gången jag såg Jonathan var på en fotbollsmatch i åtvid. Han hade precis stått i kiosken och pratat med hon som jobbade. När han gick därifrån gick jag och ewe dit och frågade henne i kassan vad han hette.
Det visade sig senare att det var Susanne, Jontes mamma.
Sen hända lite till. En dag ropade han och vj på mig och natta när vi cyklade förbi fotbollsplanen. Vi hakade på och spelade fotboll med dom. Efter att vi pratat några gånger så blev vi ihop. Detta var alltså när jag gick i sexan och han femman. Det varade ju inte så värst länge, men sen dess har vi hängt ihop. Först var vi alla i gänget. sen har vi ju liksom lite glidit ifrån gänget men vi hänger ihop iaf.
Tog en tripp på stan med honom idag innan han skulle träffa flickan och jag skulle träffa Lovisa.
god jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0