killar jag gillar 14

Idag blire en pojke med brunt fint svall på huvudet och bruna ögon.
Gissa vem det kan vara!
ae ni kommer inte på det iaf. Mattias Gustavsson såklart!
Så himla mysig kille. Jag och Majsan, japp hennes tur att sova hos mig nu, tog stjärtlapparna ner till willys och sen bort till elevhemmet. Ringde goofy och blev bjudna på te från den blå kannan. Mattias joinade köket så vi beslutade oss för att göra upp med dessa pengar jag har i skuld till honom. Kvitt eller dubbelt. jag kvittade :) just därför äger Mattias idag för nu är jag skuldfri pga att han va dålig på kort idag :D woooh!
god jul

Kommentarer
Postat av: Anonym

men du känner väl inte alla dessa grabbar? sluta provisera affe nu.

2010-12-15 @ 10:32:07
Postat av: lovisa

Hahahha roligaste anonym, EN SMÄLL!



heheh julia du vann ju sist med? :-O trodde du var kvitt?

2010-12-15 @ 10:50:52
URL: http://lovisahc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0