bra jobbat

har skrivit klart julkorten jag hade. Alltså jäkla skit. Glömde hur många kompisar jag hade (hahahah) så jag har skrivit ut väldigt för några.. För sent nu eftersom jag gjorde dom i skolan. Blir inte ledsen om du inte får, tänker på dig iaf :)
har hittat nyårsklänning tror jag.
ska släpa med jocke ner till gymmet snart. han har dragit på det hela morgonen. Jäkla snö får honom att skjuta sådär mycket på datorn igen.. dessutom blir det mer bråk här hemma. dumma unge :(
bor i danströjan. dansen är slut. måste anmäla till ny kurs. måste så mycket.

Kommentarer
Postat av: slidhuvet

du glömde mej. och jo då får ja bli ledsen!

2010-12-26 @ 12:23:31
URL: http://idarvidssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0