årets första!

går av bussen med Lovisa och Ester. Målet var facetten för att lämna 2 rejäla buntar med tidningar. Jag gr och bär på en proppfull väska med sovgrejer och julklappar, ett stativ i en annan väska och en kamera i en annan väska. Vad händer? Jag halkar! Ester halkar OCKSÅ! hahahaaa, det var lite pinit med oj så skrattit. Lite jobbigt att det var många som såg eftersom det var på rese och vi precis hade gått av bussen. haleluhja
skrattar åt den här sista bilden. jag skulle spänna lite biceps. Och herregud vad jag går in i det. kolla minen

Kommentarer
Postat av: lovisa

hahahha aa det var en redig vurpa din gjorde :-D

2010-12-17 @ 19:01:47
URL: http://lovisahc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0