det tog sig !

räknade mina "grattis" på facebook nu. fick det till 109. ÖÖÖÖS  (jag tyckte det va kul och jag vart glad iaf)
nu ska jag berätta.
min tårta vart böggod och väldigt mäktig så det finns lite mer än en halv kvar och massor kakor. YEEES!
först av väninnorna kom lovisa. av henne fick jag mentos, ett asfint kort och ett smycket till min navelpiercing
När resten av vännerna kom hade dom 2 presenter med till mig. Ett stort paket och världens finaste alfred.
käkade tills vi sprack, skrattade skiten ur oss och sen traska vi iväg till nollningen.
tyvärr inga bilder från igår, men jag ska ta kort med min cam på mina presents nu.
från simone evelina sofia och nathalie. tror det var från alla iaf :)
från lovisa såklart !
lovisa där med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0