knockout

för det är alla känslor som lever upp på nätterna
som tar ditt hjärta och ditt leende på läpparna
den du brydde dig om som spela din vän, som sedan hugger dig i ryggen
vi vet hur det känns

jag har det bra. Jag är ju hemma liksom, varför skulle det inte va ? :) jag är seriös. inte ironisk. Jag ska borsta mina tänder nu och sen glo gossip girl tills jag somnar. Affe ville att jag skulle komma till honom och sova, tror det är första gången jag har tackat nej. det ni. vill verkligen bli frisk nu.
btw. på resan köpte jag en skjorta, ett hals band och toffifee till alfred. Hur snäll ?
köpte denna till mig själv. inte för att den va så snygg, men jag ville verka som en söt flickvän.

Kommentarer
Postat av: andrea

A som i Andrea :') en sån go vän du är :)

2010-04-15 @ 20:08:35
URL: http://addenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0