I wait for you always

alfred har lämnat mig för att vara utan honom i 12 dagar. Har ju inte varit utan honom så länge någon gång  sedan vi vart tillsammans, undrar om jag klarar mig eller om jag får världens infall när jag är i Rom. Det vore ju lite weeeird och så.
Jag hann iaf bjuda honom på några kulor glass på stallis innan han åkte. gosigt alltså. Nu ska jag verkligen verkligen försöka att inte tänka på hur lång tid det är kvar tills vi ses. jag ska ju till rom och det ska bli SÅ JÄVLA KUL och inget annat!
fettmycketbajsochalltannatäckligt så jobbigt något kan vara
jag vill bara glömma, men det gör verkligen så ont..

Kommentarer
Postat av: maja

sv: klart att det är din lista. saknade dig igår hörrö!

2010-04-02 @ 18:08:01
URL: http://majarustan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0