spring.för.livet.typ

I väntan på bussen varje dag brukar jag roa mig med att kolla på folk som är liksom nära att missa bussen så dom kutar för livet för att hinna med den där jävla bussen. Man kan glädjas åt det lilla när man väntar på bussen helt enkelt.
Igår lyckades jag med just samma sak. Jag satt lugnt och väntade på 26an som skulle gå om 10 minuter dådå. Så får jag syn på 29an, TA DEN hörde jag i huvet typ. Brukar inte ta den bussen eftersom den inte åker bort till min gata men jag kände ändå att jag skulle med den så jag började löpa till bussen.
PINSAMT, men hoppas jag kunde roa någon med min lilla show iaf.
tänkte bjuda på en bild på mig från hmm, 6an eller 7an

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0