SOFIA här!!

Hej gobitar! :D
sofia här, julia ville att jag skulle klicka in om att hon har damp? så att hon själv kan läsa och förstå att hon har det. Knäppskalle. Du har inte damp, du är bara annorlunda och det är väl bra det? En skitunge som får en att bli glad så fort man ser henne. Nu när jag är inne på hennes blogg har jag möjligheten till att lägga upp världens bilder på julia, som hon skulle döda mig för. Vågar jag? nae, kanske bäst att vara snäll eftersom jag är i jönköping hos henne, och vill inte sova på gatan inatt för det är pisskallt. Snart ska vi lämna bankeryd och dra oss in mott jönköping och busa lite. Får se om vi över kvällen. 

Det var ju kul det här, ni kanske hör av mig en sväng någon annan gång :)
PUSS
hehehäho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0