morn!

Nu har jag vaknat upp, dock till mitt alarm..
Men nu ska jag ut och gå tänkte jag. Visst frestar det att bara gå ner och käka en mumsig frukost och se på tv men nae nu ska det fan hända grejer i mitt liv!!!  Blir på med mycket kläder för det är troligtvis kyligare än kyligast ute nu. Men EYY det är ju sol såg jag nu!! Jo just ja, jag ska inte till skolan idag på grund av att det är begravning, usch va jobbigt men vissa saker slipper man inte i sitt liv.
Mycket snacka och lite verkstad nu, men hörs sen. Ska bara visa er den här som var bland det första jag fick se när jag vaknade och drog igång datorn. Då får man ju el liten extra kick sådär ! <3
Observera att rob har klippt håret. Gillar absolut hans lite längre hår mer men i det korta håret och kepsen ser han mer pojkig ut så det är la gulligt :)
ut och gå var det ja ciiiaaaaooo!

Kommentarer
Postat av: Hanna Jacobsson

som sagt han ser pojkig ut och deet gillar viiiii ;D

2009-09-18 @ 21:33:02
Postat av: juliett!

helt rätt hanna :D

2009-09-19 @ 19:48:03
URL: http://heeltgalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0