HEEMMAAAA!

Blir ganska lugn kväll I SUPPOSE. Sticker hem till Ewelina och spelar poker, jag hoppas dock på att hon har monopol, poker är inget för mig. Jag är ju bara ett barn, då kan hon inte begära att jag ska kunna/vilja spela poker ! Aja det kommer ett par stycken dit i alla fall så det ska bli trevligt att träffa mina fina vänner.
Fixa i ordning mig lite nu då, ciaaaaaaaaao ellet nått

Idag har Håkan konsert på grönan, attans negerboll vad jag vill vara där !! Men, hörde det på radion idag annars kanske jag hade kunnat lösa det på något sätt men men.
/ j

Kommentarer
Postat av: Göran

Hej vad tycker du om min nya cykel?

stupidity52.jpg" rel="nofollow">http://1.bp.blogspot.com/_mmBw3uzPnJI/SpuvyGG_pWI/AAAAAAAAues/_lXYCgpnVl0/s1600-h/constructionstupidity52.jpg



/Göran

2009-09-05 @ 01:18:41
Postat av: Göran

Göran här igen länken funkade inte http://tinyurl.com/nljoco

2009-09-05 @ 01:19:53
Postat av: SOFIA

asså jag tyckte cykel var fin iallfall :)

2009-09-25 @ 00:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0