dream a little dream of me

haha jag är sämst i världen. Vad har hänt med mig, dötrött hela tiden ju!? Jo jag försov mig såklart i morse. Vaknade av hannas sms " Heej, när kommer du till skolan? Jag känner mej lite ensam:P"  10 minuter innan vi börja, och ändå hade jag sovmorgon idag. Dumma jävla unge asså!
Iaf så känns det rätt onödigt att åka till klassrådet nu så jag drar till mediaproduktionen sen:) sista lektionen och den är fucking viktig nu!! måste hinna klart!
Just ja, ni ska få höra resten av min spännande fredag. Efter skolan hängde jag med hanna hem medans jag väntade på kicke som skulle skjutsa hem mig i latsbil hoho. Så nu vet jag hur det är att åka lastbil, en bra erfarenhet om du frågar mig. Direkt när jag kom hem hoppade jag in i dushen och sen sprang över till ida och lånade hennes fön (mamma har fortfarande inte köpt ny..) och kikade lite på idol. Sen tog jag och promenerade till elevhemmet och hälsade på affe.
det får räcka, ni kommer inte ens orka läsa hela inlägget ju..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0