på peset

min mobil är väldigt populär att leka med i skolan. Jag har hittat ett par filmer som är filmade av mina vänner på peset. Det är såhär seriösa vänner jag har. vissa är åt fel håll, men det får duga

då börjar vi med en film på eek i biblan.
kameraman: Emelie Gustavsson

här kommer en film som tydligen är till mina kompisar i åtvid hehe. Alla töntar sig medans jag umgås lite med sven och hans dator. ENJOY!
Kameraman: Emelie Gustavsson

något mer från samma lektion där jag iaf jag snackar flodhästar med sven. Vad dom andra gör kan jag tyvärr inte svara på.
Kameraman: Emelie Gustavsson

Simon och jag hade en riktig tävlardag, mycket olika tävlingar alltså för er som inte fattar.
Kameraman: Hanna Helt


OBSERVERA att jag vann!! som jag iofs gjorde på de flesta tävlingarna under dagen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0