ilovehalloween

på halloween är det tillåtet att skrämmas hihi, det kanske t o m är min favoritsyssla när jag tänker efter. Dock har jag en förmåga att bli rädd för mig själv när jag skrämmer någon och så måste jag bara säga att det är absolut förbjudet att skrämma mig!!
Jag Julia och Emelie var självklart och handlade godis och julmust förut. Senare skulle Sofia komme till oss så vi hade planerat hur vi skulle skrämma henne när hon kom in hit. Men när vi står i kassan ringer bruden och säger att hon är påväg och vill möta oss vid polisstation. Så blev det inte, vi sa att vi inte tog den vägen så vi skulle ses hemma. Istället sprang vi till parken och ställde oss precis innanför dörren. Där borta kommer Sofia traskandes mot oss. När hon har gått några meter förbi smäller jag hårt som attan igen dörren/grinden. ASKUL tyckte vi, några sekunder senare ringer sofia mig och det lät ungefär såhär:

S: är ni hemma?
J: aaa
S: ASSÅ JULIA DET VAR NÅGON SOM SMÄLLDE IGEN DÖRREN HÄR VID PARKEN.
J: nee!?
S: joo, det är jätteläskigt
J: men du emelie och julia kan inte sätta dit lampan så jag måste hjälpa dom med det, du är ju snart hemma. (vafan tänkte jag där hahahhaha)

jo jag älskar halloween minsann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0