hemmaaaa !

och klockan är 17.43...
så äre om man är mig på torsdagar.
Hade dock sovmorgon så jag började kvart i 12 idag. Det var tänkt att jag skulle gå på hockey kl 19 med simon men för typ en kvart sen insåg vi jag att jag i stort sett tvingade med Simon. Han behövde ju hinna göra rapporten. Så jag antar att jag får dra på radion eller nått ikväll (VA? jag har aldrig varit så galen att jag  t o m vill höra hockey på radion) för matchen ikväll är viktig!! Hv - färgestad för er som inte är så insatta :)
måste erkänna att jag tycker sånna här bilder är läskiga..!? Jag blir iaf rädd för mig själv när jag tar dom. GALET men så äre om man har en blogg som är heelt galen. Ae fan, den va dålig..
Aja mediavåldet here i come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0