good afternoon

Nu ska jag nog ta av mig sovkläderna och hoppa in i duschen. Andrea stod nyss brevid och gjorde kanske världens minsta fläta på mig! hon är tuff må ni tro :)
det behövdes lite censur på den
Har ont i halva kroppen idag också, man skulle kunna tro att jag hade världens träningspass igår kväll men det är bara jag som är klenast i stan. Dessutom hittade jag ett blåmärke, och sånna brukar jag faktiskt ha svårt för att hitta. Brukar mest visa sig på andra när jag har varit i farten. Kanske slagit till mig själv? aja en gåta skulle man kunna säga
Och jag var tvungen att göra om bilden för att det skulle synas mer i kameran.
hehe, där ni! syns mer irl så att säga. det får ni checka när ni träffar mig vettja
okej, duschen kallar på mig.
ciaaaoo

hahahahahha, jag har amputerat halva armen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0