f-f-f-friday night

jomen jag har ju inte bjudit på bilder från helgen, så här kommer några från fredagen då det var lokalfest i djurgården som gällde. Tycker ni kan lyssna på lite skön musik under tiden. Tänkte att ni skulle få lyssna till deportees - who is gonna meet me, men det passar ju inte till bilderna, äre party så äre, och så fanns den ju såklart inte på youtube. Tycker dock att ni ska kolla upp den på spotify för den är riktigt grym!
enjoy!

på stationen i linköping när jag väntade på andrea, gick och köpte mig lite godis innan. tro det eller ej men dom hade skumtomtar på panino!!! SA JU ATT VINTERN HAR KOMMIT!
Just ja, en kul grej. Jag skulle vänta på andrea i en timma i linköping, jag hade två väskor så jag orkade inte gå på stan (vilket jag gjorde lite iaf) så jag skickade sms till andrea och frågade vad jag skulle hitta på. Tillbaka får jag smset "Jag tycker att du ska räkna fula människor :) :) <3" haha fan va du är go andres!!


Kvällen var det ja!
lovisa och ida
mycket dans och skoj som ni ser
jag med partypinglan lovisa
Här ser ni förresten hur jag skulle se ut i kort hår. Har funderat hela sommaren på om jag ska klippa så, men jag kommer aldrig fram till något vettigt så jag fortsätter som jag alltid haft det. vad tycks?
sen vart det kebab på hakepi, gött som alltid!
haha fet som jag är får jag aldrig nog utan var tvungen att käka lite snickers till efterrätt :)
Sen kom min älskade mamma och hämtade oss, snäll som hon är.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah räkna fula människor. fyfan va elak varelse jag är :( äh .. de är så de är ibland, alla kan ju inte va lika snygga som du :D <3

2009-10-13 @ 21:25:54
Postat av: andrea

förra va från mig :D

2009-10-13 @ 21:26:19
URL: http://addenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0