superfresssch

Julia och jag satt och pluggade lite i biblan. Helt plötsligt viskar julia "kolla bakom dig hahahah"
Hehe, det var lite kul. Men kanske inte så fräscht.. Och jaaa ja vet att han inte visar hela stjärten men det ser ju ut som hans rygg vill va en rumpa eller nått. Men iaf så tycker jag man borde sköta sin kropp lite bättre än så, det är ju inte bara avtändande, det är ju faktiskt riktigt ohälsosamt också :)
(jag är ingen okänslig människa, jag döljer faktiskt hans huvud)
Här tänkte jag lägga in en film när jag filmade Julia och hon berättade hur imponerad hon var över att jag kunde alla instuderings frågor till mediakunskapen. Men eftersom jag var riktigt förkyld när den filmades så låter jag som en strypt anka så den behåller jag för mig själv :)
ciaaaaooo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0