snodde hehehehhehehehheheeeeeeeeeeeeeee

Idag har jag..
- vart i skolan, pluggat, köpt godis för 60 spänn, köpt pommesbricka åkt buss och kollat jobb med eeken, lagat mat och frysit så jävla mycket!!!!

Imorn ska jag..
- gå upp pisstidigt, jobba stenhårt på matten, gå till ica med eeken och försöka kirra jobb, leka med hanna helt (hoppas jag) och få besök av mamma mormor och en av småbröderna och kanske kanske ida.

Just nu..
- lyssnar jag på johan palm i jeppes spellista: FRÄÄÄÄÄNT på spotify

Senare..
- ska jag duscha och förhoppningsvis somna varm för en gångs skull

Jag saknar..
- ALLT i åtvid

Jag är irriterad på..
- alla läxor och mig själv

Jag lever för..
- mina nära och kära och för att det är så jävla kul !! :D

På tv..
- visas jönköpingsnytt just nu
älskade gamla klass !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0