ledigt

eftersom vi hade öppet hus på PB i lördags så har jag ledigt måndag :)
tisdag sjukanmäler jag mig för jag och sofia till stockholm på konsert - pink. Det kommer bli grymt!
onsdag svenskan gör man hemma, idrotten har vi inte för alla ettor ska på föredrag om droger i brahesalen. Alltså ingen som har koll på ifall man kommer eller inte, känns rätt meningslöst att åka till skolan för den skiten.
Så jag blir alltså ledig från skolan måndag, tisdag och onsdag :)
julia gick in för det när vi hade öppet hus :) duktig flicka
själv gick jag och emma och tog frukt från estet och samlade pennor i olika färger. Har alla 5 olika nu från alla olika program.

Nu ska jag sticka i mig sprutan och sova. Godnatten ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0