i know it's gonna turn you on

nemen hej♦
hade ju nästan glömt bort att jag hade en blogg att underhålla.. Är rätt trött efter dagens bravader. Slutade ju tidigt vilket va awesome! Gick till ica med eeken som planerat, men självklart är chefen inte där idag heller... suck! Sen drog vi hit, käka godis, glass och kollade på johan falk - leo gaut.
Nu har jag handlat Benjy glass och vindruvor, alltså redo för en mysig idolkväll med Emelie och Hanna hos Hanna. Fan va jag svullar.. men det är inte lätt att stå emot när hanna skriver: "du jag & emelie hos min pappa. Ben & jerrys + idol?" Jag tar det lugnt med tjocksaker i veckan vettja hehe.

Kollade lite gamla bilder på bilddagboken, där jag inte är så aktiv längre pga att bloggen och facebook har tagit över. Hittade iaf detta, det var när jag fick beskedet att jag kommit in på peset i Jköping och jag vart sååå glad!
fan min blogg börjar bli som alla andras...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0