gotteland!!

Gotland, asså gotland!!! Det är ju bland det bästa, om inte till och med det bästa som sverige har. Efter alla underbara somrar på gotland när jag var mindre, är jag dundertaggad på att dra dit igen. Minns mamma berätta om kallbadhuset (kallis) som vi gick förbi så många gånger. Jag längtade tills jag själv skulle bli så stor så jag fick komma in. I sommar gäller det. Jag SKA dit. Vet inte riktigt hur än, men det löser sig. Jag har kollat lite jobb och sånt idag, så jag hoppas på att jag kan få tag på ett på gotland bara. Hanna taggar upp mig som fasen kan ja lova, hon och alla dessa filmer som finns från Kallis gör mig helt galen.
Hur underbart vore det inte med lite sommar nu då!?
Nu tänkte jag ta och se Paradise Hotel och sova. Drar till skolan i morron, hur jag än mår...
natti♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0