du är kul julia, tack

amen jag har ju massor att göra. Vet inte riktigt vad jag gör, men tid tar det iaf. Får vara lite extra generös på bloggen i morron kanske. Naa det hinner jag nog inte kanske. Blir Lager 157 efter skolan imorgon. Och denna gång blir det så också. Sen ska jag hitta på något med Hanna:) Men LÖRDAG, då kan ni vara redo för mycket uppdateringar. Simon verkar inte tycka om när jag uppdaterar mycket.. Det är tydligen alltid mitt namn som syns på hans blog lovin. Så kan det gå.
haha inte vacker bild (över 2 år gammal)
Det jag skulle säga var att jag kollade massor gamla bilder, och fasen va denna brud är saknad! Sjuka minnen med Nathalie Viola Helene Johansson♥ Skickar en liten handklapp på tutten och hoppas att den kommer fram.
Asså nej va jobbigt det blev nu, tänker tillbaka på "fjortisligan" och våra tider. Fy fan vilket härligt gäng vi va. Slänger en tanke till alla mina gamla vänner. Fortfarande vänner ju, dock inte lika tighta..
Nu blir det Paradise hotel, sen sova. Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: natta

jag saknar dig jävligt mycket också <3

2009-11-20 @ 14:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0