dagen

Jahapp idag har varit en bra dag :) okej morgonen va hemsk!!! men väl framme i skolan rullade det på. Mediakunskap gick la bra trots att Emma inte var med hehe. Klassråd, aa Bettina skolkade (läraren) så vi hade bara Ola och han är ju allmänt skön så det va gött. Sen mat som bestod av frukostkorv potatis och slemsås, äckelsoppa/gryta, och potatismos med nått äckel i.. Så det blev en subway på den istället. Passade på att glo lite på stan. För min och Hannas del blev det likadana söta trosor haha yeeeeah.
kollade på cookiemonstertröjor tuffa som vi är jaaao :)
Sen vare mediaproduktion och Emma kom till skolan, woho!!  På mediaproduktionen har jag expo just nu, så jag vart klar med mitt skyltfönster :) ska bara dit en liten text där sen.
såhär kan det se ut minsann
sen var jag Emelie Simon och Emma på jakt efter doftljus till mig. Hittade massor på Anna K, men hallå jag betalar inte mer än 200 för ett ljus. Så vi hängde med Emelie som skulle pierca tungan istället. Kommer en video på det efter snar framtid :)

Kommentarer
Postat av: Simon

yeey skyltfönstret blev ju riktigt fräsigt asså! :)

2009-11-24 @ 00:56:31
URL: http://simonyounan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0